top of page

Procestovat střední Itálii stojí za to!

Updated: Jan 4, 2021

Vitejte na mém blogu. Bude o cestování a poznávání jednoho (pro mne) z nejzajímavějších a zároveň turisty málo prozkoumaném kraji Apeninského poloostrova. Jde o kraj Abruzzo! Přestěhování do této části světa mi změnilo život a pohled na něj! Abruzzo je kraj plný protikladů, který mi doslova učaroval. Byla to láska na první pohled! Je tomu 7 let, co tento kraj postupně objevuji a stále ještě mě neomrzel. Naopak čím více se dovídám o tomto kousku světa, tím silnější mám pocit, že je toho víc a víc k prozkoumávání. Na mém blogu bych se s vámi ráda podělila o místa, která jsem navštívila, která jsou turisty téměř nepolíbená. Budu pro vás psát nejen o přírodních skvostech, ale také o kultuře, tradicích a v neposlední řadě o nezapomenutelných kulinářských zážitcích!


Tady to vše začalo. Jeden z mých prvních vysokohorských výletů! Výšlap na ledovec Calderone 2.850 m. n m. (pohoří Gran Sasso).




67 views0 comments
bottom of page